Contacteer ons

Nieuws

Danny Vera eerlijk over eerste ontmoeting met André van Duin

Gepubliceerd

op

André van Duin en Danny Vera genieten volop van hun samenwerking. Het lied Voor Altijd, een eerbetoon aan André’s overleden echtgenoot Martin, is een mooi kantelpunt voor de komiek, die een loodzwaar jaar achter de rug heeft.

Cornald Maas heeft Danny en André aan elkaar gekoppeld. ‘Onze combinatie leek mij heel leuk, hij is natuurlijk van een andere gene­ratie. Ik vond het een mooi liedje en hij is een goede muzikant, dus ik had er alle vertrouwen in’, vertelt André over hun samenwerking. Danny is opgegroeid met André: ‘Mijn opa en oma namen zijn shows op, waar ik dan altijd naar keek’, vertelt de zanger van Rollercoaster. Hun eerste ontmoeting vond plaats bij het huis van André. ‘Het regende. Ik stond met mijn paraplu voor de deur, belde aan, de deur ging open en André zei: ’Hé Danny’. En toen hebben we koffie gedronken’, blikt Danny terug. André voegt daaraan toe: ‘Er was meteen een goede klik, een goede sfeer. Ik dacht gelijk: daar kan ik wel mee door één deur. Het is een heel aardige en gezellige vent, met humor.’

Onsterfelijk

Hun lied Voor Altijd is een groot succes in Nederland. ‘Ik had gehoopt dat het lied zou aanslaan, maar dat het zóveel indruk zou maken dat heel Nederland zat te huilen, had ik niet gedacht. Het was ’n geweldige verrassing’, aldus André. Het lied helpt hem bij het verwerkingsproces van Martin: ‘Als iemand dood is, dan is ’ie dood – voor de mensen om je heen verdwijnt iemand dan snel, maar voor jouzelf natuurlijk nooit. Nu is hij naar mijn idee een beetje onsterfelijk geworden. Er bestaat iets wat over hem gaat en dat was ook mijn bedoeling.’

Bron: Weekend Beeld: Youtube, Instagram

Lees verder

Laatste Nieuws

MAFS-kijkers zeggen allemaal over hetzelfde over Hinke en Giovanni

Gepubliceerd

op

Door

Giovanni en Hinke trouwen in aflevering 5 van Married At First Sight – kijkers zijn sceptisch

In de vijfde aflevering van het nieuwe seizoen van Married At First Sight zagen we hoe Giovanni en Hinke elkaar het jawoord gaven. Vader Hans was duidelijk ontroerd en sprak vol lof over zijn zoon: volgens hem heeft Hinke “goud in handen”. Toch lijken kijkers daar heel anders over te denken. Op sociale media wordt Giovanni omschreven als “geen trouwmateriaal”.

Verschillen tussen Bram en Eva vallen op
Tot nu toe zijn er al vijf huwelijken gesloten, maar bij twee koppels twijfelen kijkers of het goed gaat komen. Eén daarvan is het stel Bram en Eva.
Eva is een energieke, sociale vrouw die volop geniet van het stadsleven. Ze zit in meerdere vriendengroepen en is regelmatig op het terras te vinden. Bram, daarentegen, woont op het platteland tussen de dieren en heeft een druk leven vol baantjes en verantwoordelijkheden.
Hoewel beide partners het druk hebben, lijken hun levensstijlen totaal niet op elkaar aan te sluiten. Veel kijkers verwachten dat dit verschil hen uiteindelijk zal opbreken.

Giovanni en Hinke: geen ideale match volgens publiek
Het huwelijk van Giovanni en Hinke werd gisteren uitgezonden. Hinke houdt van bakken, terwijl Giovanni dol is op hutspot met shoarma – en daar moet dan ook nog sambal én ketjap overheen. Niet echt een culinaire match made in heaven.
Daarnaast brengt Giovanni veel tijd door met gamen, iets waar hij Hinke graag in mee wil nemen. Ook op professioneel vlak verschillen ze flink: Giovanni werkt in de IT, terwijl Hinke communicatieadviseur is. Volgens sommige kijkers kun je in een bedrijf al zien dat die twee afdelingen zelden op één lijn zitten – laat staan in een huwelijk.

Op sociale media laten kijkers zich niet onbetuigd. Velen voorspellen dat dit huwelijk weinig kans van slagen heeft. De experts van het programma lieten al doorschemeren dat Giovanni “wat moet veranderen”, wat door sommigen gezien wordt als een voorzichtige disclaimer: mocht het misgaan, kunnen ze altijd zeggen: “We hadden het toch gezegd?”

Lees verder

Laatste Nieuws

ZIEN: Irene Schouten deelt een foto van samenwerking met nachtmode-merk Livera

Gepubliceerd

op

Door

Irene Schouten verrast met stijlvolle en gedurfde post op Instagram

In een wereld waarin topsporters vaak uitsluitend in de schijnwerpers staan vanwege hun prestaties, is het verfrissend om te zien wanneer zij ook hun persoonlijkheid en veelzijdigheid buiten het sportveld tonen. Irene Schouten, de veelgeprezen Nederlandse schaatskampioene en wielrenster, heeft onlangs op sociale media een verrassende kant van zichzelf laten zien – en haar fans zijn er dol op.

Via haar Instagram-story deelde Irene een stijlvolle en opvallende foto als onderdeel van een samenwerking met het lingeriemerk Livera. Op de foto draagt ze een charmant bloemenjurkje, waarmee ze niet alleen haar gevoel voor mode laat zien, maar ook haar speelse en zelfverzekerde uitstraling benadrukt. Een subtiel detail – het jurkje dat net iets verder openvalt – zorgt voor een knipoog naar haar ontspannen, natuurlijke flair.

Met een warme glimlach en een dampende kop koffie in de hand, straalt Irene rust en authenticiteit uit. Het beeld vangt een ogenschijnlijk simpel ochtendmoment, maar spreekt boekdelen: hier staat een vrouw die zich comfortabel voelt in haar vel, zowel op als naast het ijs.

Wat deze post zo bijzonder maakt, is niet alleen de foto zelf, maar de boodschap die ermee wordt uitgedragen. Irene laat zien dat sporters méér zijn dan hun medailles. Ze zijn mensen met passies, voorkeuren en een gevoel voor stijl – en soms ook met een verrassende samenwerking die het internet even doet stilstaan.

Lees verder

Laatste Nieuws

Zien: Nikkie Plessen woest door een plastic tasje van 10 cent: ‘WEET JE WEL WIE IK BEN?’

Gepubliceerd

op

Door

Nikkie Plessen woedend om plastic tasje van 10 cent: “Weet je wel wie ik ben?”

Nikkie Plessen staat bekend als de glamoureuze modeondernemer achter het succesvolle kledingmerk NIKKIE Fashion, dat inmiddels in heel Europa verkrijgbaar is. Met haar uitgesproken stijl en liefde voor luxe is ze uitgegroeid tot een waar mode-icoon. Toch lijkt ze soms te vergeten dat niet iedereen een Chanel-tas van vierduizend euro kan veroorloven.

Eerder gaf ze de tip aan mensen met een kleinere portemonnee om toch wat ‘branding’ te showen met een merksjaaltje van honderd euro: “Dan knoop je ’m gewoon als piratensjaal. Kom je al een heel eind,” aldus Nikkie. Luxe is voor haar de standaard – zolang het maar stijlvol is. Tien cent, daar ligt dan ineens de grens.

Boze Nikkie in de bakkerij
Volgens Juicechannel ging het in een Amsterdamse bakkerij ooit flink mis. Nikkie kwam daar wekelijks langs en rekende ook dit keer weer een flinke bestelling af. Alleen… ze had geen tasje bij zich. Precies op dat moment was de nieuwe regel ingegaan waarbij plastic tasjes niet langer gratis waren. “Dat wordt dan nog 10 cent,” zei de medewerker vriendelijk.

Maar die opmerking viel totaal verkeerd. Nikkie zou volledig uit haar dak zijn gegaan: “IK KOOP WEKELIJKS VOOR ZOVEEL GELD AAN BROOD, WEET JE WEL NIET WIE IK BEN?” aldus de bron.

Tja, als je gewend bent aan Hermès en Chanel, lijkt een plastic tasje ineens onbespreekbaar. Misschien had ze haar ontbijt gewoon in haar designertas moeten proppen – dat had haar die gevreesde 10 cent bespaard.

Lees verder

Trending