Contacteer ons

Nieuws

Zó ziet de partner van Carlo Boszhard eruit

Gepubliceerd

op

Carlo Boszhard is al dertien jaar dolgelukkig met vriend Herald Adolfs. Hij is de steun en toeverlaat voor Carlo, zowel thuis als op de werkvloer. De twee werken namelijk ook regelmatig samen op set!

Carlo Boszhard (51) is en zijn zevenjaar jongere Herald zijn dus al dertien jaar een setje. In het programma The Story of My Life vertelde Boszhard al eens over de bijzondere relatie die hij en Herald hebben. Carlo had zijn hoop inmiddels niet meer gevestigd op de liefde, totdat hij Herald tegen het lijf liep. ‘We zijn zo blij dat we elkaar hebben gevonden in deze moeilijke scene, iemand die écht van je ziel houdt.’

TV Kantine

Maar naast liefdespartners werken de twee dus ook erg vaak samen. Waar Carlo altijd voor de camera staat, blijft Harold liever op de achtergrond. Hij is producer en daarnaast ook eindredacteur van het bekende en hilarische programma De TV Kantine. Natuurlijk kon hij ook niet ontbreken bij het nieuwe programma De Casting Kantine, dat dit jaar voor het eerst op de buis te zien was. Je kan dus zeggen dat de twee een goed team zijn samen!

Achter de schermen

Eén keer kon je Herald wel op televisie stoppen. Tijdens een van de scenes in het afgelopen seizoen van De TV Kantine is hij een paar seconden te bewonderen. Verder blijft hij dus uit beeld, maar op Instagram neemt hij je graag mee achter de schermen.

De tekst gaat verder onder de video.

Kinderwens

Begin 2013 spraken de mannen hun kinderwens uit. Herald zei “altijd graag een kind” gewild te hebben, maar Carlo moest lange tijd niets hebben van het idee.Toch hebben ze de adoptieplannen uiteindelijk niet doorgezet. ‘Vanuit de wens om een gezin te starten, hebben we ons een aantal jaren georiënteerd op de mogelijkheden die er momenteel bestaan voor twee mannen. Er is namelijk een aantal wegen dat je kan bewandelen. Wij hebben rustig de tijd genomen om te kijken wat het beste bij ons past en belangrijker: wat goed voelt. Daaruit hebben we moeten concluderen dat de ideale situatie voor ons niet bestaat. Daarmee houdt onze zoektocht op, maar de kinderwens zal blijven bestaan,’

View this post on Instagram

A post shared by Carlo Boszhard (@carloboszhard)

Bron: Instagram, Story Beeld: Instagram, Youtube

Lees verder

Laatste Nieuws

MAFS-kijkers zeggen allemaal over hetzelfde over Hinke en Giovanni

Gepubliceerd

op

Door

Giovanni en Hinke trouwen in aflevering 5 van Married At First Sight – kijkers zijn sceptisch

In de vijfde aflevering van het nieuwe seizoen van Married At First Sight zagen we hoe Giovanni en Hinke elkaar het jawoord gaven. Vader Hans was duidelijk ontroerd en sprak vol lof over zijn zoon: volgens hem heeft Hinke “goud in handen”. Toch lijken kijkers daar heel anders over te denken. Op sociale media wordt Giovanni omschreven als “geen trouwmateriaal”.

Verschillen tussen Bram en Eva vallen op
Tot nu toe zijn er al vijf huwelijken gesloten, maar bij twee koppels twijfelen kijkers of het goed gaat komen. Eén daarvan is het stel Bram en Eva.
Eva is een energieke, sociale vrouw die volop geniet van het stadsleven. Ze zit in meerdere vriendengroepen en is regelmatig op het terras te vinden. Bram, daarentegen, woont op het platteland tussen de dieren en heeft een druk leven vol baantjes en verantwoordelijkheden.
Hoewel beide partners het druk hebben, lijken hun levensstijlen totaal niet op elkaar aan te sluiten. Veel kijkers verwachten dat dit verschil hen uiteindelijk zal opbreken.

Giovanni en Hinke: geen ideale match volgens publiek
Het huwelijk van Giovanni en Hinke werd gisteren uitgezonden. Hinke houdt van bakken, terwijl Giovanni dol is op hutspot met shoarma – en daar moet dan ook nog sambal én ketjap overheen. Niet echt een culinaire match made in heaven.
Daarnaast brengt Giovanni veel tijd door met gamen, iets waar hij Hinke graag in mee wil nemen. Ook op professioneel vlak verschillen ze flink: Giovanni werkt in de IT, terwijl Hinke communicatieadviseur is. Volgens sommige kijkers kun je in een bedrijf al zien dat die twee afdelingen zelden op één lijn zitten – laat staan in een huwelijk.

Op sociale media laten kijkers zich niet onbetuigd. Velen voorspellen dat dit huwelijk weinig kans van slagen heeft. De experts van het programma lieten al doorschemeren dat Giovanni “wat moet veranderen”, wat door sommigen gezien wordt als een voorzichtige disclaimer: mocht het misgaan, kunnen ze altijd zeggen: “We hadden het toch gezegd?”

Lees verder

Laatste Nieuws

ZIEN: Irene Schouten deelt een foto van samenwerking met nachtmode-merk Livera

Gepubliceerd

op

Door

Irene Schouten verrast met stijlvolle en gedurfde post op Instagram

In een wereld waarin topsporters vaak uitsluitend in de schijnwerpers staan vanwege hun prestaties, is het verfrissend om te zien wanneer zij ook hun persoonlijkheid en veelzijdigheid buiten het sportveld tonen. Irene Schouten, de veelgeprezen Nederlandse schaatskampioene en wielrenster, heeft onlangs op sociale media een verrassende kant van zichzelf laten zien – en haar fans zijn er dol op.

Via haar Instagram-story deelde Irene een stijlvolle en opvallende foto als onderdeel van een samenwerking met het lingeriemerk Livera. Op de foto draagt ze een charmant bloemenjurkje, waarmee ze niet alleen haar gevoel voor mode laat zien, maar ook haar speelse en zelfverzekerde uitstraling benadrukt. Een subtiel detail – het jurkje dat net iets verder openvalt – zorgt voor een knipoog naar haar ontspannen, natuurlijke flair.

Met een warme glimlach en een dampende kop koffie in de hand, straalt Irene rust en authenticiteit uit. Het beeld vangt een ogenschijnlijk simpel ochtendmoment, maar spreekt boekdelen: hier staat een vrouw die zich comfortabel voelt in haar vel, zowel op als naast het ijs.

Wat deze post zo bijzonder maakt, is niet alleen de foto zelf, maar de boodschap die ermee wordt uitgedragen. Irene laat zien dat sporters méér zijn dan hun medailles. Ze zijn mensen met passies, voorkeuren en een gevoel voor stijl – en soms ook met een verrassende samenwerking die het internet even doet stilstaan.

Lees verder

Laatste Nieuws

Zien: Nikkie Plessen woest door een plastic tasje van 10 cent: ‘WEET JE WEL WIE IK BEN?’

Gepubliceerd

op

Door

Nikkie Plessen woedend om plastic tasje van 10 cent: “Weet je wel wie ik ben?”

Nikkie Plessen staat bekend als de glamoureuze modeondernemer achter het succesvolle kledingmerk NIKKIE Fashion, dat inmiddels in heel Europa verkrijgbaar is. Met haar uitgesproken stijl en liefde voor luxe is ze uitgegroeid tot een waar mode-icoon. Toch lijkt ze soms te vergeten dat niet iedereen een Chanel-tas van vierduizend euro kan veroorloven.

Eerder gaf ze de tip aan mensen met een kleinere portemonnee om toch wat ‘branding’ te showen met een merksjaaltje van honderd euro: “Dan knoop je ’m gewoon als piratensjaal. Kom je al een heel eind,” aldus Nikkie. Luxe is voor haar de standaard – zolang het maar stijlvol is. Tien cent, daar ligt dan ineens de grens.

Boze Nikkie in de bakkerij
Volgens Juicechannel ging het in een Amsterdamse bakkerij ooit flink mis. Nikkie kwam daar wekelijks langs en rekende ook dit keer weer een flinke bestelling af. Alleen… ze had geen tasje bij zich. Precies op dat moment was de nieuwe regel ingegaan waarbij plastic tasjes niet langer gratis waren. “Dat wordt dan nog 10 cent,” zei de medewerker vriendelijk.

Maar die opmerking viel totaal verkeerd. Nikkie zou volledig uit haar dak zijn gegaan: “IK KOOP WEKELIJKS VOOR ZOVEEL GELD AAN BROOD, WEET JE WEL NIET WIE IK BEN?” aldus de bron.

Tja, als je gewend bent aan Hermès en Chanel, lijkt een plastic tasje ineens onbespreekbaar. Misschien had ze haar ontbijt gewoon in haar designertas moeten proppen – dat had haar die gevreesde 10 cent bespaard.

Lees verder

Trending